24.4.06

O-v6istlused jårvedel.

yha enam hakkan j6udma jåreldusele, et lake district on siinste orienteerujate paradiis. no mulle igaljuhul kyll.

laupåeval oli kavas JOK Chase Sprint. sprindiv6istlus (seda siiski maastikul, mitte tånavatel). hommikul lihtsalt jooks ja peale l6unat jålitus (viitstart).
ja nagu mulle see hooaeg tavaks saanud- ei saa joosta ilma vigadeta. nii ka seekord: juba 2. KP-ga 5 min viga. ja kuni viimase KP-ni tuli vigu nagu sigu.. valed teevalikud, jooks punkti låhedusse ja siis ringi vahtimine, et kus nyyd olen. ohh masendav. kuid koht oli yllatavalt k6rge- 14.(47st). a kaotus 5 min.
ka enesetunne polnud kiireks mågede v6tmiseks just k6ige parem.

jålitus oli aga hoopis midagi muud. tundsin juba enne starti, et vot nyyd låheb. låheb håsti. ja låksik. sai tehtud vaid yksikuid pisikesi kaari KP v6tmisel. ja måed polnud enam probleem! møødusin nii m6nedestki ja l6puks 6. koht. kusjuures kaotasin selle jooksu v6itjale vaid 6 sek ja sellega oli mul jooksu teine aeg.


peale jooksu m6tlesin, et uskumatu kui palju jååb tegelikult m6tlemise/uskumise taha. suudaks alati positiivselt enne jooksu m6elda, oleks kohe teine asi.

pyhapåeval toimus yks teine jooks.. 7,2 km pikkune rada 435 m t6usuga.
maastik våga m6nusate t6usudega (ja selle pårast oli ka igal v6istlejal kohustus kaasa v6tta vile, et håda korral seda kasutada).
k6ik oleks våga håsti olnud, kui poleks teinud 2 suurt viga (lihtsate KP-dega!!). ilmselt låks jooksutempo jålle liiga kiireks mu kaardilugemisoskuse kohta. igaljuhul 3+2 min viga oli liiast. oleks suutnud need åra hoida, oleks saanud påris korraliku tulemuse. (kuigi jahh... see ei loe mis OLEKS v6inud olla).
kokkuv6ttes 4. koht, mis tegelikult oli suht yllatus, sest olin arvestanud, et m6ned nø B-koondise nimekirja kuuluvad teevad åra.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

tippvormi liginemise tunnus ;)