19.4.07

briti MV sprint ja lyhirada

peale laagrit tabas kole v2simus, osaliselt tingitud jube pikale veninud reisimisest tagasi koju. igaljuhul v6isin vabalt puhkust lubada, sest tulekul olid briti mv. kui eelmine aasta ma midagi nendelt v6istlustelt ei lootnud, siis seekord olin natuke ambitsioonikam.
sprint. kenas mererannas imekaunil p2eval.
eeljooks 1,9 km (ainult!) ja t6usu 90 m.
6nnestus juba teise KPga nii metsa panna (mis tegelikult oli mul seljataga), et natuke yle minuti kaotust kogunes. ning kuni viimase finisheerijani piinas teadmatus, et kas saab finaali sellise jooksuga v6i ei.
jah, napilt. 10 igast eeljooksust sai edasi, olin 9.
finaalis au startida yhtede esimeste seas. no egas midagi, ega hullemini minna ei saa...
esimesse KPsse jooks oli t2iesti suvalt, lihtsalt suunaga (hmmm tegu oli pargi-t2nava sprindiga), aga ma lihtsalt ei suutnud kaarti lugeda. 6nneks v2ga palju viga ei kogunend ja KP 6nnestus enam v2hem normaalselt k2tte saada. sama ka edasi...
kuna olin esimesi startijaid, siis olina ka yks esimesi finisheerijaid, ja nii sai m6nda aega liidrikohal olla, mis iseeneset on ju v2ga tore. siis aga hakkas langus peale...ning j2in pysima 6ndal kohal, millega v6ib tegelikult rahule suht j22da.

lyhirada. 4,3 km ja 280m t6usu.
oii kui m6nus oli joosta.. ylesm2ge ja tunda seda "m6nusat" suvepalavat metsa, mis kurgu kuivaks kisub ja jalgadest j6u imeb..
kuna mul aga hommikul 2rgates oli tunne, et "voht, seekord 6nnestub", siis ei saand alla anda. nii 6nnestus pea pool rajast ysnagi h2sti joosta, kuni minu taga startunu mu kinni pyydis. eelneval p2eval hoiatati kyll, et kui too mind kinni pyyab, et ma teda ignoreeriks ja ise oma jooksu teeks, sest muidu panen koos temaga puusse. mingi hetk 6nnestus talt eest 2ra joosta, kui suure kiirustamisega tegin kergelt yle minsase vea ning ta pyydis mind uuesti kinni. edasi l2ks koos jooks paar KPd, ning siis...unustasin end tema taha jooksma ning tulemus oligi k2es!!! viga. serllega kulutasin pea 2 minsa kasulikku aega, teda enam ei usaldand. l2ksime omateed, kuid kui KPsse j6udsin, n2gin et tema oli selle juba k2tte saand ja n2ha vaid ta kandu v2lkumas.
finishisse j6udsin teise ajaga, aga tagant veel paar tydrukut tulemas.. l6puks 5.koht. kaotus v6itjale 5 min.
hiljem etapiaegu vaadates oli n2ha, et KPd, mis h2sti v6i enam v2he v6etud, olid 1-4 ajad ja vigade omad nii yle 30nda. seega ilma vigateta oleks v6ind v2ga v2ga heale kohale tulla.... :))))

(norra laagrist oli siiski kasu!!!)

Kommentaare ei ole: