27.9.09

Hallo hallo, tervitused suvisest Austriast!

Lühidalt:
Ühinesin Orientierungslaufclub Graz´iga. Väikese seltskonnaga on olnud teisipäeviti ja neljapäeviti track intervallid või omaalgatuslikud tõusutrennid; paar x kolmapäeviti o-trenn.

Eelmisel nädalavahetusel jooksin Austria cup 7.etappi ja päev hiljem samal maastikul Austria MV teates. Maastik oli üsna kodune- ütleks et ilus eesti mets ainult et natuke suuremate nõlvadega. See-eest aga orienteeruda ei osanud (nagu see üllatus oleks, eh)! Kaarti ei viitsind lugeda piisavalt kuna kõik tundus liigagi lihtne olevat. Olin 3. ja kaotasin 8 min!
Teatevõistkond oli meil üsna rahvusvaheline. Peale minu oli võistkonnas shveitsi tütarlaps Lücie Babel (kes on samuti vahetusüliõpilane siin ning lisaks on ajakirjanik worldofo-s). Võistkond oleks pidand võitma, kuid Lüciel õnnestus poolel maal saada oks silma nii, et tollega midagi ei näind. Siiski jooksis ta raja lõpuni ning andis vahetuse mulle u 20 min hiljem üle. Sel korral olin ettevaatlikum ja jooksin veidike puhtamalt. Kaotasin siiski parimale ajale üldse 3-4 min.
4.koht võistkonnale.

Täna toimus Steiermark (nö maakonna) MV. Rada oli lihtne ning keskendusin veidike rohkem oma tegevusele kui eelmine kord. Võitsin 2,5 minutiga tütarlapse ees, kes Ungaris MM-il sprindis oli 30.











Auhinnalaua eest hoolitsetakse siin korralikult.. (selline iga klassi võitjale)


Trenni olen teind niipalju kui isu on olnud ja uueks ettevalmistuseks veel plaane ei pea..

Kommentaare ei ole: