6.11.06

esimene laager

sel n2dalavahetusel olin kutsutud osa v6tma briti koondise treeninglaagrist. kohal oli pea terve ettevalmistuskoondis+ jungade koondis.
laager lagas laup2ve hommikul 4 km krossi jooksuga, mida jooksime ka kevadel. teadsin et oma kevadist aega lyya ei suuda, aga viimaseks kaa ei j22. ytleme nii et j2in, peaaegu. ning aeg u 1 min halvem (yllatavalt h2sti joostud!). teised, koondislased aga tegid oma rekordeid, mis minu jaoks oli yllatav, et sygisel NII vormis ollakse.
enne uut treeningut (o-jooksu) peeti arutelusid ja loenguid.
nende arust on neil piisavalt suured probleemid. n2iteks: mida teha et t6usta MMi 15. kohalt medalile? kuidas saaks bof koondist selle juures aidata?
yhes6naga minu n2gemuse kohaselt neil probleeme pole! erinevalt meist, alustades isikliku treeneri puudumisest kuni v2ga ebapiisava finantsini.

6htul jagati kiitusi ja auhindu, so"odi, joodi ja veedeti m6nusalt aega. nii oli mul ka v6imalus maad uudida nii yhelt kui teiselt, et mismoodi nad treenivad, et nii kiiresti jooksevad.? vastus: 2 korda n2dalas intensiivseid treeninguid. ning pea igayks kuulub jooksu klubisse (kergej6ustiklased on siin jagatud kaheks: jooksjad ja teised).

pyhap2eva hommikul natuke dopingutest ja sellest kui syytult v6id endale selle sodi sisse syya (mulle see midagi uut muidugi polnud).
l6petuseks pikk o-jooks, kus l6igata polnud v6imalik. ehk ainus v6imalus tagasi j6udmiseks oli rada l2bi joosta. mul kulus selleks 1:50 h.

Kommentaare ei ole: