12.11.06

mudane n2dalavahetus

laup2eval v6tsin osa krossijooksust. tegu oli teatev6istlusega, kus igasse v6istkonda kuulub 4 inimest. olime v2ljas sega v6istkonnaga ehk 2+2 ja joosta tuli igayhel 3,3 km.
esimene vahetus tuli kolmandana, teine vahetus andis 2ra paar kohta (tydruk), siis mina (ei lasnud kedagi m0"0da), ning viimane vahetus t6stis kohav6rra. seega kokkuv6ttes 5. koht ning segav6istkondadest-loomulikult esimene!!!
kiireima naise tiitlit ma ei saand, isegi kolme hulka ei kuulund. pole ka ime, sest teised olid krossijooksjad, kel pealegi v6istlushooaeg aland. vahet pole, oli hea treening.

pyhap2eval aga veeti mind 8 miili mudarallile. just just, v6istluse kirjeldus oli juba selline, et valmista end "halvimaks".
ilm +7, pool pilves, rahvas 6hukeste s2rkide v2el, mina sooja pluusi ja kilekaga (ikka kylm), stardijoonel.
stardipauk ning ajama. terve esimese miili nautisin olukorda, mehed 2hkimas-puhkimas, ma kerge jalaga ning ees mitte yhtegi nast.
siis aga, m2est alla vurades, 2kki yks naine ees. no mida v2rki, kuidas see veel must ette sai!? ega muud kui v6tame sabast kinni.
yletasime mudaseid kyntud p6lde, l2bisime ojasid, kraave, ronisime l2bi tunnelite (rohkem veetoru, mille l2bimine v6rdus silmad kinni jooksuga), ronisime yle kivirahnude, hyppasime yle heinapallide ning... k6ndisime l2bi kahe tiigi. soovitus selle juures oli: mine v6imalikult otse. arvasin et olen kaval ja hoian kalda 22rde. opaaa, jalgealune kadus korraks- yle v0"0 m2rg. no nii pool tiiki veel... selle l2bin kiiresti! (sest ees olev tydruk kippus natuke kaugele ette minevat). arvasin et ega enam neid trikke tehta ning olen kaval ja t6mban teise 22rde, saab rutem kaldale... "mulks"! ega muud kui konna asend sisse ja ujuma! siis kyyned savi sisse, et ronida yles. pool maad roomatud, laks tagasi sygavale vette. no mida p..!
edasi jooksma, lootes, et ehk pyyan tydruku kinni.. no looda sa! heki taga ootas pea samasugune tiik. see kord ma ei yritand enam kaval olla, ning l2ksin otse, nagu soovitati.
yleni m2rg ja jalad kanged, ei 6nnestund enam tydrukule j2rgi t6mmata. tegelikult oli ena v2hem suva nigunii, sest enne tiike kuulsin kedagi hyydvat et oleme 2 ja 3 naine. no v6idu v6imalust polnud igaljuhl. veel natuke muda, kraave ja tunneleid ning finish.
8 miili ajaks 1:01:50
auhinda ma ei saand, sain aga osav6tja auhinna- tyki kivi, millel v6istluse nimi. (valisin v6imalikult v2ikese, pole erilist m6tet kivi eestisse lennutada kalli raha eest :))

Kommentaare ei ole: