29.11.06

KP-de riputajana j2rvedel


laup2va hommik kell 7.20, yritan end narivoodi teiselt korruselt alla vedada. asi l6ppeb jalgade kerge p6rutusega. hommikused tervitused toakaaslastele ning s00ma. see ostutb j2rjekordselt pool 6udusunen2oks: muna, peekon, vorstikesed, oad.. p####a b###id, isegi treeeninglaagris selline menyy!!!!! 6nneks v6ib leida s00kla nurgast ka helbeid ja piima.

tunnikese m00dudes leian end juba 6ues, k2es kaart ja hulga KP t2hiseid, ning valmis jooksma. esimesed 85m t6usu pole kerge, aga mis ei tapa, teeb ainult tugevamaks...
l2heb tund ning k6ik minu KP-d on maas, pealegi 6iges kohas!!! (vau)
s6idame edasi teisle maastikule, kus minu ala (t6lkes u l22ne- keskmaa) noored usinalt o-harjutusi tegema hakkavad. minu ylesandeks saab tydrukute "j2litamine" ning p2rast soovitusete jagamine ning nende o- oskuse kommenteerimine.

6htu kell 5 soojenduslonkimine majade vahe, et valmistuda o"iseks o-sprindiks. oodatakse et jooksen sama aja mis noored p2eval. aga juba esimese KP-ga haledalt puusse kaardivea t6ttu (hea et j2rve sisse ei jooksnud!! 2 m enne sain pidama) ja see viga ei j22 ka viimaseks... ajast ma parem yldse ei r22gi.

ylej22nud 6htu kulgeb jubeda 6htuso"ogi vahtimise, noori motiveeriva jutu kuulamise (millal ma nii vanaks sain et enam junga pole????) ja pubi kylasamisega...

pyhap2eva hommikupoolik mo"odub arvuti-o (catching features) m2nguga. peale paari tundi veame end j2lle oma noorte juurde, et 2kki vajavad natuke abi.. 6nneks j6uame parajalt hilja, st et 6petada enam ei j6ua aga teatev6istlust j6uame joosta. panused pannakse minu v6istkonnale. kuna ma aga paras puupea, siis 6nnestub yhe KP-ga teha mega viga ning seega oma v6istkond haledalt viimaseks j2tta. tubli tubli!
seej2rel kerge poole tunninne KP-de kojamine, s6it teisele maastikule ja sealt KP-de korjamine... ja ongi k6ik!
kuna ilm ja head maastikud sammu kaugel, siis kindel laks on pikk ots.


nii ta l2ks vaikselt... yle kalju22re ;)






Kommentaare ei ole: