13.12.07

treening v6i elustiil???

ei oska kuidagi nimetada ega ka kirja panna oma tegevusi.
hetkel, olen turist. kuid mitte see, kes istub bussis ja vaatab ringi yhele poole teed ja siis teisele poole, teeb paar pilti ning kuulab giidi..
seega olen jalamees. ja mida muud siin NZ tegelikult ongi kui loodust. seega olen turist matkaradadel.
aga kui ma matkan p2evas V2HEMALT 4 h ning selle matka sisse j22b ka yle 1000 m t6usu ronimist, siis tegelikult on see ju suht tugev t0"0.
seega... on see treening? v6i lihtsalt aktiivne elustiil?
v6ib-olla siis profesionaalne laisk sportlane :D ???

tegelikult koguneb treeningtunde p2ris korralikult. mitte plaanitult, vaid lihtsalt... juhtub. sest igal pool on palju matkaraduy, mis reklaamitud hinge v6tvate vaadetega. seega ei taha ma millestki ilma j22da ja k6ige parem viis v6imalikult palju n2ha on jooks. nii ma siis jooksengi l2bi pooled matkarajad...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

lahe, sa oled jube ettevõtlik.
ott