22.1.08

hei, nz jungad


oli au olla treeneri rollis nz d-squad (development s) laagris. pinin kyll olema treener, kuid tihtipeale oli tunne et tegelikult ei tee midagi ning olen ise yks nendest laagri'lastest'.
maastikud olid k6ik minu jaoks uued ehk polnud enne sellistel jooksnud. ning nagu ikka peale pikka pausi orienteerumisest, oli raske end kaarti sisse saada.
seega oli surve veel suurem.. ei saa ju noortele n2idata, et ma ei tea kus olen v6i m6ne KP valesti maha panen.! pealegi olid teised treenerid teinud mulle siukest reklaami (nende jaoks MMi 29. koht on v2gev), et juba selle p2rast ei tohtind kaardiga jooksu suvalt v6tta.
natuke sai ka "tarka" juttu neile r22gitud.. nagu ettevalmistus v6istlusteks, treeningud, doping, toitumine...
nagu vana kala nende k6rval, sest v2hestel neist oli jwoc'i kogemus.
aga v6in julgelt o"elda, et tegelikult on neil team tugev, ning eesti jungade koondisele alla nad ei j22...
treenerid (James, mina, Dave)

Kommentaare ei ole: