29.5.08

Euroopakad..

Sprint.
Pääs finaali, nagu plaanitud. Rada oli puhtalt jooksukas.
Jooks finaalis.. teadsime, et mingi osa rajast kulgeb liivadüünidel. nii olin end juba pikalt ette valmistand, et nii kui rada düünidele läheb, võtan hoo maha ja orienteerun korralikult. see ka õnnestus. kuid kahjuks polnud valmistand end ette selleks, et ka mujal võib olla väga tehniline. selle lõksu ma langesingi. viga muuseumi alal, kus keerutas majakeste ja paatide vahel pea nii sassi..
vigu hooletu kaardilugemise tõttu tuli hulga. nii ma lõpetasingi 34ndal kohal, kaotades A.M.Hauskenile +1:52 min. Mis seal ikka- sprint oligi alles mu kolmas valik EM distantsidest.

Tavaraja eeljooks
Terve raja ulatuses olin valvel, et nii kui pilt kaardil keeruliseks minema hakkab- tempo maha! Võin olla sellega üsnagi rahul. väiksemaid vigu küll pudenes sisse, aga teadsin, et sellisel maastikul on eksijaid palju ning ei lasnud end häirida.
üsna raja lõpus aga juhtus, et minu ja KP vahele jäi ette üks fotograaf. eeldasin, et ta pole nii l...l, et seista tüpselt KP ees. seega arvasin et olen siiski vales kohas ning hakkasin ringi tuuseldama, ühele poole ja teisele poole, edasi tagasi, sest kõik siiski klappis. lõpuks jõudis järele grupp tüdrukuid (sh Piret, kellest olin ammu juba möödunud). mida muud, võtsin riski nende järel minna (et ehk on neil sama KP). no ja näe... fotograaf hüppas eemale ja KP tuli nähtavale!!
Peale finishisse jõudmist oli küll kole tahtmine minna metsa ja tollel seal kael kahe korra väänata, korralikult.
Sellest hoolimata läks hästi ning pääsesin finaali 14ndana. kaotust aga kogunes +8 min.

Tavaraja finaal.
Juba teel võistluskeskusesse oli enesetunne kehv, seest keeras. Siis teel eelstardist starti (1,2 km) õnnestus mööda tähistatud rada ära eksida! lihtsalt ei näinud kuidas lindid teelt kõrvale viisid. "selge, juba eksin!"
Ja nii ka oli kogu ülejäänud rada... mitte mingisugust kontakti kaardiga ja kui see tekkiski, siis lugesin valesti. peale selle viskasid need suured ujuvad sood närvi nii mustaks, et olin mitmeid kordi valmis rajalt ära tulema. peale selle korjasin poolel maal üles tugeva seljavalu. AINUS põhjus miks ma sealt ära ei tulnud, vaid otsustasin kannatades raja lõpuni teha, oli see, et mul pole ees veel ühtegi EM tavaraja tulemust. no ja lõpuks 40.koht, sellise jooksu kohta, on väga hea.

Kommentaare ei ole: