12.8.07

kuhu jäi kõige kõige..???

soojendusel üritan, üritan, aga mitte ei taha jalad tööle hakata...
palavus.
"saaks ometi jooksma. kõigest paarteist minutit kannatust ja siis on see läbi.."
stardipiiksud ning seal ma lidun ning korjan punkt punkti järel, vahel ikka üle õla kiigates kui kaugel annika on.
11 KP-ga tuleb viga (võtan kõigepealt vale KP ning siis teel järgmisesse jääb veel üks KP ette. seisan, vaatan, liigun lähemale, et kontrollida igaks juhuks nrt... uuups see on ju minu oma!)
edasi, tempo jälle üles, kuigi jalad ei taha ikka veel korralikult tööle hakata (terve nädala olen treenind puujalgadega), "õnneks kõigest mõned KPd veel ja ongi läbi. selle kannatab ära!"
aga jahh peale vaate KPd lugesin end liiiiiga kaugele tiigi äärde, kus oli ka KP, kuid mitte minu oma. sellest sain aru alles siis kui olin juba uue KP poole teel ning kaart ja maastik omavahel kokku ei sobind.
"peesse.. annika püüab varsti mu ju kinni!! kus kus ta on?? ah seal vaate KPst tuleb!"
selle suure veaga olin end nii vihale ajand, nii et ainult täiega jooksma hakkasin, mis aga tähendas, et kaardilugemiseks aega polnud ja sellest tulid veel uue vead...
ja nii ta sai selle.
selle, mida mina tahtsin.

http://www.kape.ee/gadget/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=23&kieli=

Kommentaare ei ole: